Kunnen we in het restaurant eten?
Nee, helaas is ons restaurant gesloten.
Welke maatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.
Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken.
Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Nee, het restaurant is gesloten voor Lunch en Brunch.
Is de Live Cooking geopend?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.
Is het zwembad open?
Nee, het zwembad is gesloten
Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Helaas zijn al onze faciliteiten gesloten
Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een elektrische fiets huren bij het hotel?
Nee helaas is dit nu niet mogelijk
Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 05 maart 2021