Direct naar de contentDirect naar de footer

Het hotel is beperkt open

Wij zijn heel blij dat we nog steeds gasten mogen verwelkomen! Wel dienen wij ons te houden aan de richtlijnen van de RIVM. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over. Welkom!

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

  • Inchecken kan dagelijks vanaf 14.00 uur.
  • Check-in bij voorkeur alleen, we proberen hiermee onnodige drukte in de lobby te voorkomen.
  • Volgt u de aangegeven routing voor in- en uitgangen.
  • Betaling in het gehele hotel is alleen toegestaan per pin of creditcard.

Ondanks dat ons hotel geopend is willen wij de maatregelen vanuit het RIVM en Rijksoverheid zo strikt mogelijk opvolgen. We hebben derhalve besloten om enkel noodzakelijke hotelovernachtingen te laten plaatsvinden, daar wij gezien de situatie ook geen volwaardige Van der Valk beleving kunnen bieden.

Eten & drinken

Ontbijt en diner in het hotel
Alleen gasten met een hotelovernachting kunnen ontbijten, lunchen en dineren. U kunt de bestelling plaatsen via onze virtuele assistent Anna-Bel door middel van een unieke QR-code op uw hotelkamer. Uw bestelling wordt bezorgd aan de deur.
Wij hebben een wekelijks wisselend menu welke u terug kunt vinden op onze website onder het kopje 'RESTAURANT'.

Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Wij stellen u een aantal gezondheidsvragen;
  • Wij vragen u om (verplicht) uw handen te desinfecteren.
  • Bij aankomst gelieve te wachten aan de welkomstdesk.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Wij hebben met pijlen routes gemaakt in onze restaurants en wij verzoeken U deze te volgen.
  • Bij voorkeur betalen met pin of contactloos.

Na 20:00 uur mogen wij geen alcohol meer schenken.

Roomservice
Is mogelijk. U kunt de bestelling plaatsen via onze virtuele assistent Anna-Bel door middel van een unieke QR-code op uw hotelkamer. Uw bestelling wordt bezorgd aan de deur.

Brunch en Live Cooking
GESLOTEN

Restaurant, bar & lounge
GESLOTEN

Zwembad

Het zwembad gesloten.

Fitness & Wellness

De wellness en de fitness zijn gesloten.

Veelgestelde vragen

Kunnen we in het restaurant eten?
Nee, helaas is ons restaurant gesloten.

Welke maatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Nee, het restaurant is gesloten voor Lunch en Brunch.

Is de Live Cooking geopend?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.

Is het zwembad open?
Nee, het zwembad is gesloten

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Helaas zijn al onze faciliteiten gesloten

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een elektrische fiets huren bij het hotel?
Nee helaas is dit nu niet mogelijk

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 05 maart 2021