Direct naar de contentDirect naar de footer

Belangrijke voorwaarden tijdens de feestdagen 2020

De feestdagen van 2020 gaan er anders uitzien dan wat u van ons gewend bent. Hier vind u alle informatie over de bestaande voorwaarden en de nieuwe maatregelen. Op het moment van boeken gaat u akkoord met het onderstaande.

  • Wij verzoeken u vriendelijk uw reserveringsbevestiging binnen 1 week voor akkoordteretournerenom de reservering definitief te bevestigen. U geeft dan voor zowel het arrangement als dinertijd(en) uw akkoord.
    Als u deze bevestiging per e-mail ontvangt, kunt u deze mail met 'akkoord' beantwoorden. Wij willen u erop attenderen dat het akkoord geven noodzakelijk is, anders zijn wij gerechtigd uw reservering te annuleren.
  • 100% vooruitbetaling is noodzakelijk. U kunt dit tijdens het reserveringsproces voldoen. Anders ontvangt u begin december per email nog een betalingsverzoek. De betaling dient uiterlijk 14 december voldaan te zijn. Wanneer er op deze datum geen betaling binnen is zal de reservering komen te vervallen.
  • Wijzigingen en annuleringen kunnen uiterlijk tot 14 december doorgegeven worden. Na 14 december brengen wij 50% van het bedrag in rekening. Bij annuleringen vanaf 23 december wordt het volledige bedrag in rekening gebracht.
  • Op dit moment bieden wij enkel nog onze hotelarrangementen aan.

Corona Maatregelen die gelden tijdens de feestdagen

  • Wij hanteren de op dat moment geldende regels vanuit de Rijksoverheid, voor alle geldende regels kunt u een kijkje nemen op onze Corona en Veiligheid pagina www.valkhotelapeldoorn.nl/corona-en-veiligheid
  • De bovenstaande annuleringsvoorwaarden gelden ook indien u vanwege een positief testresultaat en/of corona-klachten uw reservering na 14 december moet annuleren.
  • Bij het maken van de reservering bent u verplicht aan te geven uit hoeveel huishoudens het gezelschap bestaat.
  • Er mogen maximaal 2 personen uit verschillende huishoudens aan één tafel plaats nemen of één huishouden dat uit 7 personen bestaat.

Voorkeuren

  • Tijdens de Feestdagen hanteren wij geen voorkeuren voor kamers en/of restaurant.